Code in the Dark

29 Ապր 2018
Buro

Մրցույթը հաքաթոնի ֆորմատի սպորտային տարբերակն է
Գրանցվել

Դավիթ Յան

ABBYY

ABBYY համակարգչային ծրագրերի ընկերության հիմնադիր, Lingvo էլ. բառարանի ստեղծող

Նինա Աչաջյան

HIVE

HIVE ներդրումային հիմնադրամի հիմնադիր

Րաֆֆի Գրիգորյան

U.S. Democratic National Committee

ԱՄՆ դեմոկրատական կուսակցության ազգային հանձնաժողովի գլխավոր տեխնոլոգիական տնօրեն (CTO)

Լիանա Կորկոտյան

Microsoft Armenia

«Մայքրոսոֆթ»-ի հայաստանյան ներկայացուցչության տնօրեն

Zangi

Անվճար HD տեսազանգեր,չաթ

Velopark

Հեծանվային կայանատեղիների, սպասարկման կետերի որոնում

Eye Care Plus

Ստուգել եւ մարզել տեսողությունը

Dictoro

Սպորտային հանդիպումների հաշիվների կանխատեսում

Chessfimee

Շախմատի խաղատախտակի սքանավորում եւ վերլուծություն

CityNabz

Ժամանցային միջոցառումների տեղեկատու

OutChat

Ծանոթանալ եւ հանդիպել 24 ժամ անց

Cartly

Մթերքի օնլայն գնում

TechCrunch-ի խմբագիրը` հայկական ստարտափների եւ արհեստական բանականության մասին

SoloLearn ընկերության հրավերով եւ «ԱրմԹեք 2017» Հայաստանի բարձր տեխնոլոգիաների ոլորտի գլոբալ համաժողովին մասնակցելու նպատակով Երեւանում է TechCrunch Europe առաջատար տեխնոլոգիական հարթակի գլխավոր խմբագիր Մայք Բատչերը:

Itel.am-ը զրուցել է Մայք Բատչերի հետ:

- Փետրվարին Ռիգայի TechChill կոնֆերանսի ընթացքում մեզ ասացիք, որ կցանկանայիք Հայաստան այցելել: Ինչպե՞ս այցը դարձավ հնարավոր:

-Լսել էի «ԱրմԹեք»-ի մասին, հարմարեցրի գրաֆիկիս եւ որոշեցի գալ ու տեղում տեսնել, թե ինչ է կատարվում ոլորտում: Անկեղծ ասած, գրեթե ոչինչ չգիտեի հայկական ՏՏ-ի մասին: Բայց, քանի որ գոյություն ունի շատ մեծ Սփյուռք, առիթ եմ ունեցել այս ընթացքում հանդիպել հայ ձեռներեցների: Հայկական ստարտափներից մեկի մասին գրել էինք TechCrunch-ում: Այն նաեւ մասնակցեց TechCrunch Disrupt-ին, ինչպես նաեւ The Europas Awards-ի շրջանակում կազմակերպված ծրագրին: Հենց նրանք էլ ինձ պատմեցին տեղի ունեցող զարգացումների մասին:

- Այսօր խոսում էիք արհեստական բանականության զարգացումների մասին: Ի՞նչ գլոբալ թրենդներ կառանձնացնեիք:

- Բոլոր մեծ ընկերություններն այսօր արհեստական բանականության լուծումներով պրոդուկտներ են մշակում: Այն կտրուկ մուտք է գործում շատ ոլորտներ, այդ թվում՝ բարձր տեխնոլոգիաներ, իրերի ինտերնետ (IoT) եւ այլն:

Կարելի է ասել, որ TechCrunch-ին ներկայացող ստարտափների մեծ մասն ունի արհեստական բանականության լուծում պարունակող պրոդուկտ: Սա փաստում է, որ արհեստական բանականությունն ապագայում ցանկացած տեխնոլոգիական ընկերության մաս է դառնալու:

- Այսօր, ամենայն հավանականությամբ, հասցրել եք բազմաթիվ հայաստանյան ստարտափների հետ զրուցել, որոնք ցանկություն ունեն TechCrunch-ում հայտնվել: Ո՞րն է TechCrunch-ին ներկայանալու լավագույն ձեւը:

- Լավագույն բանը, որ կարելի է անել, pitching-ը պարզ վիճակում ներկայացնելն է: Համոզվե՛ք, որ թիրախավորում եք ճիշտ լրագրողին: Մի՛ ներկայացեք այն լրագրողի մոտ, որը քիչ հավանական է, որ կգրի այն ուղղության մասին, որտեղ դուք պրոդուկտ ունեք: Հարցրեք լրագրողին՝ արդյոք ունի՞ հավելյալ ինֆորմացիայի կարիք, եւ երբ դրական պատասխան ստանաք, ուղարկե՛ք լրագրողին հենց այն ինֆորմացիան, որը պահանջվում է՝ առանց ավելորդ մանրամասների:

Մամուլի երկար հաղորդագրությունները եւ էլեկտրոնային սառը նամակները լավ չեն աշխատում:

Կարեւոր է, որ չհայտնվեք օդից, տեղեկացվա՛ծ եղեք ոլորտի նորություններից եւ համոզվե՛ք, որ այն, ինչ ասում եք լրագրողին, արդիական է: Եթե ձեր ստարտափը ինչ-որ նեղ մասնագիտական ուղղության պրոդուկտ ունի, եւ այդ օրերին օրինակ, Apple-ը գնել է նման պրոդուկտ արտադրող ընկերություն, ապա կարծում եմ, դա լավ ժամանակ է լրագրողի հետ սկսել խոսել այն մասին, թե ձեր ընկերությունն ինչ է անում:

Մայք Բատչերի հետ զրուցել է Նարինե Դանեղյանը

submit to reddit

Մեկնաբանություններ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



banks
mediamax
sport
bravo